Istorie contemporană

Peisaj petrolifer la Moreni, una dintre cele mai bogate regiuni petrolifere ale României interbelice. De la Moreni, petrolul mergea prin conducte direct la Constanţa şi la Giurgiu (© iMAGO Romaniae)
Tractor Ford de fabricație americană, în perioada interbelică (© Library of Congress)
Berna, capitala Elveției (© Library of Congress)
Uzina electrică de la Țesătoria S.A. Pitești, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Bacău. Fabrica de pielărie „S. Filderman”, în perioada interbelică  (© iMAGO Romaniae)
10 milioane de automobile produse de compania Ford (© Library of Congress)
București. Calea Victoriei în anii '40 ai secolului trecut (© iMAGO Romaniae)
Bucureşti. Calea Victoriei în dreptul Cercului Militar, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Centrala electrică a Fabricii de hârtie şi mucava Piatra Neamţ, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Zi de târg în Brașovul interbelic (© iMAGO Romaniae)
Fabrica de ciment din Azuga, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Crucișătorul german Deutschland, în anul 1935 (© Wikimedia Commons)
București. Calea Victoriei, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Motocicletă în perioada interbelică (© Library of Congress)
Gara din Alba Iulia, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Ţărani din Muntenia lucrând pământul, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
București. Calea Victoriei și Palatul Telefoanelor, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Vedere aeriană a rafinăriei Vega, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Avram Goldenberg (© Arhivele Naționale ale României, fond Institutul de Studii Istorice și Social-Politice-Fototeca-Portrete, fotografia V1)
Sonde de petrol la Moreni, județul Prahova, în perioada interbelică (© Imago Romaniae)
Vedere aeriană a Rafinăriei Astra Română, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Constanța. Portul cu bazinele de petrol, în perioada interbelică (© Imago Romaniae)
Tun sovietic în timpul celui de-al Doilea Război Mondial (© Knorring / Олег Кнорринг / Commons: RIA Novosti)
Fabrica de articole de lemn „Christel” Holzwarenfabrik din Codlea, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae).
mineriada Mineri şi ofiţeri de poliţie pe străzile Bucureştiului (iunie 1990)
Muncitori de la Atelierele Societăţii Căile Ferate Române din Sibiu, în anul 1919 (© iMAGO Romaniae)
Plute în portul Galaţi, în perioada interbelică. Portul Galați era unul dintre cele mai importante centre pentru exportul lemnului din întreaga Românie (© iMAGO Romaniae)
Cetatea Albă. Biserica Grecească, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Locomotivă Malaxa, fabricată în anul 1941 (© Peter Bagshawe / Wikimedia Commons)
Bulevardul Carol din București, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Vedere aeriană a rafinăriei Vega din Ploiești, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
București. Calea Victoriei și Palatul Telefoanelor, în 1938 (© iMAGO Romaniae)
Portul Galați, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Cordon al Poliţiei în Piaţa Universităţii (iunie 1990) mineriada
mineriada Mineri şi ofiţeri de poliţie pe străzile Bucureştiului (iunie 1990)
Expoziție de materiale de construcții organizată la Cluj în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Fabrica de zahăr din Roman, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Expoziţie de materiale de construcţii organizată la Cluj, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Centrala electrică a Fabricii de hârtie şi mucava Piatra Neamţ, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
30 de ani de la greva de la Atelierele Grivița. Timbru din 1963 (© Wikimedia Commons)
Giurgiu. Şlepuri încărcate cu cereale, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Hunedoara. Uzinele de fier în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Societatea de bazalt artificial şi ceramică, la Expoziţia din 1906 (© iMAGO Romaniae)
Tun Škoda fabricat în perioada interbelică, expus la Muzeul Militar din Belgrad (© Wikimedia Commons)
Fabrica de zahăr din Giurgiu, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Gospodărie țărănească din perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Munţii Apuseni (Roşia Montană) – Transportul minereului de aur la şteampuri. Fotografie din perioada interbelică realizată de Bazil Roman (© iMAGO Romaniae)
Peisaj petrolifer la Moreni, una dintre cele mai bogate regiuni petrolifere ale României interbelice. De la Moreni, petrolul mergea prin conducte direct la Constanţa şi la Giurgiu (© iMAGO Romaniae)
Constanţa. Portul de petrol, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)
Încărcarea mărfurilor în portul Constanţa, în perioada interbelică (© iMAGO Romaniae)