Istoria automobilului

Plutonier din Ministerul Forțelor Armate din Republica Populară Română, în uniforma model 1952 ( foto: Colecția Muzeului Maramureșan, atelierul foto Kabat Emil)
1 jpg
Un Ford T, fabricat în anul 1914, adus la verificare la RAR (foto: Facebook / Registrul Auto Român Oficial)
FIAT 508 Weber Balilla Spider fabricat în anul 1936, adus la înmatriculare la RAR (foto: Registrul Auto Român)
Messerschmitt KR175 (foto: Facebook / Registrul Auto Român)
„Autostrada” Londra București Istanbul: Un proiect interbelic jpeg
Când a cucerit automobilul străzile Bucureștiului  jpeg
Legendarul pilot Marin Dumitrescu a murit la vârsta de 102 ani jpeg
Cum a inventat Mary Anderson ștergătorul de parbriz jpeg
Cine a fost proprietarul primului automobil înmatriculat în București?  jpeg
Maşina comisarului Moldovan, din filmul „Un comisar acuză”, a fost vândută la licitație jpeg
Răpirea lui Juan Manuel Fangio: Unul dintre cei mai mari campioni din istoria Formulei 1, sechestrat de revoluționarii lui Fidel Castro  jpeg
Cum au ajuns mașinile produse de Daimler și Benz să poarte numele Mercedes? jpeg
Oltcit, primul autovehicul low cost românesc care s a vândut în Occident  jpeg
FOTO/ Cel mai vechi Porsche va fi scos la licitaţie  Iată cum arată exemplarul realizat înainte de cel de al Doilea Război Mondial jpeg
Povestea tragică a lui Niki Lauda, unul dintre cei mai faimoși piloți din istoria Formulei 1  jpeg
Istorie la volan: Bertha Benz și prima călătorie cu mașina  jpeg
Când a avut loc primul accident de automobil jpeg
Cursa de 24 de ore de la Le Mans: cum a luat naștere o competiție legendară / FOTO jpeg
primul permis de conducere automobil jpeg
Automobilistul Radu Tudoran, hai hui prin URSS  jpeg
Răscolind mahalalele: automobil şi automobilişti în România antebelică jpeg
Toyota Corolla, mașina care a pus lumea în mișcare jpeg
Pe ce drumuri au ajuns maşinile lui Ceauşescu  De la cine a primit fostul dictator autoturismele şi la ce preţuri se vând acum jpeg
Automobilul din plastic conceput de Henry Ford jpeg
Henry Ford, capitalistul admirat chiar şi de Stalin jpeg
Aselenizarea de la Colibaşi: cum a comparat Ceauşescu cucerirea Lunii şi Dacia 1100 jpeg
Publicitatea în Epoca de Aur la Dacia 1300: Forţă de dinozaur! Viteza telegarului din basme! jpeg
Se împlinesc 125 de ani de istorie pentru automobile jpeg
Circulatia autovehiculelor în România comunistă jpeg
Ceauşescu: Dacia, suficient de bună pentru idioţi!  jpeg