Care este „Drumul către Finală” pe care l-ai alege? (P)
Spotul lansat astăzi este ultimul element din campania integrată brand-ului “Road to The Final” ce marchează al şaptelea an consecutiv în care Heineken este sponsor official al UEFA Champions League.
Heinekencontinua campania globală “Road to the Final” prin lansarea unui nou spot semnat de Wieden+Kennedy Amsterdam, informează un comunicat de presă emis de agenţie. Noul spot îşi propune sa ilustreze felul în care imaginaţia îl ajuta pe protagonist să ajungă la cel mai prestigios eveniment al fotbalului – Finala UEFA Champions League.
În timp ce unele dintre cele mai bune echipe de fotbaldin lume se luptă în sferturile de finală ale UEFA Champions League, Heineken® scoate la iveală cel mai recent element al campaniei sale „Drumul către Finală”, lansând o nouă campanie publicitară, numită „Finala”.
 </div><div style="width:560px;"><span lang="en-US"><font face="Times New Roman, serif"size="3"><span style="font-size:12pt;"><font face="Arial, sans-serif"size="2"><span style="font-size:10pt;"><i>Tags:<a target=”_blank”rel=”nofollow”<a href="http://social.ebuzzing.co.uk/rd/65563_15870_998275_66316_54391_226965/apps.facebook.com/roadtothefinalgame"_cke_saved_href="http://social.ebuzzing.co.uk/rd/65563_15870_998275_66316_54391_226965/apps.facebook.com/roadtothefinalgame">Heineken, Fotbal, Champions League, Sponsored Post</a></i></span></font></span></font></span></div>