Primul ministru Victor Ponta a avut parte de o cursa alaturi de Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool (P) jpeg

Primul ministru Victor Ponta a avut parte de o cursa alaturi de Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool (P)

Autor: Redacția

Peste 5.000 de bucuresteni au participat ieri la demonstratiile lui Mika Häkkinen

Bucuresti, 6 iunie 2013 – Primul ministru al Romaniei, Victor Ponta, alaturi de alte 17 personalitati si consumatori, au fost ieri alaturi de Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool si dublu campion mondial de Formula 1™ cu echipa McLarensi s-au bucurat de o cursa alaturi de el la bordul masinii Join the Pact Caparo T1, in Baneasa Shopping City, incurajand consumatorii romani sa nu se urce la volan sub influenta alcoolului.

Ca parte din campania Johnnie Walker pentru consum responsabil de alcool, “Join the Pact”, primul ministru Victor Ponta a avut ocazia sa se bucure de o cursa la bordul masinii Caparo T1, alaturi de Mika si si-a luat angajamentul de a nu se urca la volan sub influenta alcoolului semnand oficial pactul pe panoul Join the Pact, in cadrul evenimentului. La sfarsitul serii, Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru consum responsabil de alcool a fost soferul desemnat al primului ministru, conducandu-l acasa in siguranta si demonstrand cat este de important sa detii controlul, mai ales atunci cand te afli la volan.

Pe parcursul marelui eveniment care a avut loc in Baneasa Shopping City, alte 17 persoane, castigatori ai promotiei Join the Pact si personalitati precum Mircea Badea, Mihai Morar, Mihai Gadea, Crina Abrudan si Adrian Ursu, au avut parte de o experienta unica la bordul masinii Caparo T1, alaturi de Mika Häkkinen, urmarindu-i de aproape precizia si tehnica speciala de pilotaj. Peste 5.000 de oameni au urmarit evenimentul din zonele special amenajate, bucurandu-se de adrenalina oferita de o adevarata legenda a sporturilor motorizate, care a demonstrat pe tot parcursul demonstratiilor cum castigatorii detin intodeauna controlul.

“Join the Pact” este o campanie menita sa incurajeze si sa determine consumatorii, prin semnarea pactului, sa faca un angajament personal de nu se urca la volan sub influenta alcoolului. Pana in prezent, aproximativ un milion de oameni din intreaga lume s-au alaturat campaniei alaturi de Mika Häkkinen, in rolul sau fundamental de ambasador global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool. Consumatorii romani sunt invitati sa faca un angajament personal de a nu se urca la volan sub influenta alcoolului prin semnarea pactului, utilizand aplicatia interactiva disponibila pe pagina oficiala de Facebook Johnnie Walker Romania:http://www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania.

In Romania, din momentul lansarii campaniei, din luna aprilie, peste zece miide consumatori au semnat pactul. Pana in prezent, mesajul campaniei, “Nu te urca la volan sub influenta alcoolului”, a ajuns la peste un milion de consumatori romani, prin diverse canale de promovare:TV, online si media traditionala.

Diageo, lider mondial pe piata distribuitorilor de bauturi premium si producatorul Johnnie Walker, alaturi de PPD Romania, partenerul exclusiv al Diageo pe piata din Romania, au dezvoltat campania Join the Pact, ca parte a angajamentului de a promova consumul responsabil de alcool.

Despre JOHNNIE WALKER® si Formula 1™

JOHNNIE WALKER® este cel mai mare brand de whisky din lume, savurat de oameni din peste 200 de tari din intreaga lume. Inca de la aparitia brandului, Johnnie Walker a fost puternic asociat cu conceptul de progres personal. Capacitatea de intelegere a consumatorului, determinarea si iscusinta comerciala au fost cele trei elemente care au contribuit la dezvoltarea unui mic magazin alimentar fondat in anul 1820, gestionat de-a lungul a trei generatii de familia Walker, intr-o afacere internationala avand la baza un brand de whisky fin, autentic, iconic.

Aceasta abordare progresista si inovatoare a continuat si in secolul 21, iar in anul 2005 JOHNNIE WALKER® a incheiat un acord de parteneriat cu echipa de Formula 1™ Vodafone McLaren Mercedes. Astazi JOHNNIE WALKER® este recunoscut ca un simbol al progresului personal si ca un brand international, premium, iconic. Echipa Vodafone McLaren Mercedes si Formula 1™intrunesc aceste caracteristici, generand o platforma originala de comunicare pentru consumatori.

Diageo, lider mondial pe piata distribuitorilor de bauturi premium si detinatorul brandului JOHNNIE WALKER®, se angajeaza sa promoveze consumul responsabil de alcool, acesta fiind elementul principal de legatura cu Vodafone McLaren Mercedes. In Romania, JOHNNIE WALKER® este distribuit in mod oficial de PPD Romania, cel mai mare distribuitor de bauturi alcoolice premium si partenerul pe termen lung al renumitului producator de bauturi alcoolice, DIAGEO.

Astazi JOHNNIE WALKER® este recunoscut ca fiind un brand international, premium, dinamic. Whisky-ul este produs de DIAGEO, cel mai mare producator de bauturi premium.