La ceainaria Joie de Vivre din inima Cotroceniului, învăţăm despre „arta” si beneficiile ceaiului
Luna aceasta se împlinesc 3 ani de când Joie de Vivre, Salon du The și-a deschis porțile pe străduțele întortocheate și pline de istorie ale Cotroceniului, cocheta ceainărie fiind născută din dragoste pentru ceai și pentru momentele frumoase petrecute în compania prietenilor.
Ceainăria Joie de Vivre, catalogată drept una dintre cele mai romantice și mai pline de „stare” locații din București, a trecut de la deschidere prin mai multe schimbări de management, business-ul cu „ceai” nefiind unul dintre cele mai comune în România.
Creșterea pieței de ceai din România, piață asimilată de cele mai multe ori cu „ceaiul la plic” la nivel local, se poate face numai prin înțelegerea în profunzime a obiceiului de consum actual. Noul meniu al Joie de Vivre, Salon du The cuprinde peste 70 de sortimente de ceai, marea majoritate având la bază ceai verde, negru sau alb, însă consumul se concentreză în proporție de 80% pe sortimente de rooibos și infuzii de plante și fructe.
„În România, în acest moment, nu există o bună cunoaștere a proprietăților și a calităților extraordinare ale ceaiului, marea majoritate a musafirilor noștri alegând locația pentru „starea” pe care le-o oferim prin ambianță, decor, gust și servire. Cred că această „stare” ar putea fi amplificată dacă ar exista o mai bună educație în ceea ce privește beneficiile ceaiuluiîn general. Vom demara o serie de degustări de ceai, cu rol educațional, tocmai pentru a le explica celor ce ne vor trece pragul la aceste evenimente, că dincolo de frumusețea locului și dulceața infuziilor de plante și fructe există nenumărate alte beneficii și gusturi noi pe care aceștia le pot descoperi într-o ceașcă de ceai verde sau de ceai negru cu lapte. Asemenea, investim într-o mai bună instruire a colegilor noștri care servesc ceaiul pentru a putea face recomandări oaspeților asupra celor mai potrivite tipuri de ceai în funcție de momentul zilei sau de efectul pe care aceștia și-l doresc de la ceașca din fața lor”. Adelina Popa, PR Manager Joie de Vivre.
Tot pentru o mai bună cunoaștere și o promovare intensă a beneficiilor ceaiului, din luna octombrie, meniul Joie de Vivre, se îmbogățește cu șase noi creații de ceaiuri și infuzii – Fit for the Day, Wellness Tea, Woman Power, Relax Yourself, Gourmet Blend, Warm Soul - gândite să armonizeze simțurile și să revitalizeze trupul după o zi de muncă. O ceașcă de ceai bun, cu proprietăți corecte, joacă adesea un rol vital:arta de a prepara ceaiul ne forțează să ne concentrăm pe aici și acum, pe noi și nevoile noastre curente de bunăstare, ca mai apoi, imediat ce aroma ceaiului începe să iasă din ceașca de apă fierbinte să ne facă să evadăm din rutina zilnică, chiar dacă numai pentru câteva momente.
“Sigur căam auzit cu toatele de la bunica, de la mama sau de la o prietenăcare pune prețpe bunăstarea fizicăde beneficiile de necontestat ale ghimbirului, ale plantei decoada șoricelului, ale crețișoarei, coada-calului, aloe vera, frunzelor de urzică, petalelor de margarete, petalelor de trandafir, florilor de lavandă, afinelor, petalelor de albăstrea, zmeurei, lămâiței, anasonului, hibiscusului, China Matcha. Cu toate acestea, statistic vorbind, cele mai multe dintre noi ne limităm la clasica ceașcă de cafea și uităm să avem grijă de simțurile și de trupul nostru. Mi-ar plăcea, atât din perspectiva business-ului Joie de Vivre, cât și din perspectiva de consumator, ca apelând la un efort susținut, să înclinăm statistica spre obiceiuri de consum cât mai sănătoase.”Adelina Popa, PR Manager Joie de Vivre.
Cele șase noi ceaiuri din meniul Joie de Vivre, au la bazăingredientele de mai sus și multe altele, alese cu grijă, dar mai ales combinate astfel încât fiecare sortiment să se plieze pe nevoile noastre de bunăstare fizică, în fiecare zi.