Abonează-te la HISTORIA, cea mai citită revistă de istorie
UPDATE:
Cei 3 fericiti câştigatori sunt:
Abonează-te la HISTORIA, cea mai citită revistă de istorie, în perioada 20 iulie – 20 septembrie 2013 şi poţi câştiga prin tragere la sorţi unul dintre cele 3 weekend-uri DELUXE la Conacul Polizu Maxut.
In plus, fiecare abonament nou îți aduce romanul Quo Vadis – Henryk Sienkiewic (2 volume).
PREȚURI ABONAMENTE:
Historia: 3 luni (26 lei) 6 luni (48 lei) 12 luni (89 lei) 24 luni (148 lei)
Historia special: 6 luni (16 lei) 12 luni (32 lei) 24 luni (64 lei)
Histroria+Historia special: 3 luni (33 lei) 6 luni (59 lei) 12 luni (99 lei) 24 luni (179 lei)
Te poţi abona:
- Onlinela http://abonamente.adevarul.ro
- Prin virament bancar sau mandat poştalîn contul S.C. ADEVĂRUL HOLDING S.R.L., cod fiscal RO18990288, deschis la BRD Sucursala Decebal, nr. cont RO70 BRDE 441SV 5830 5914 410
- Prin SMS:2 SMS-uri cu textul HISTORIA la 7466 (6 EURO / SMS+TVA) – abonament pe 6 luni la Historiasau 2 SMS-uri la 7460 (10 EURO / SMS+TVA) pentru abonament pe 12 luni.
- La toate oficiile poştale
- La firmele de abonamente
- La librăriile Adevăruldin Bucureşti, Timişoara, Braşov, Craiova, Galaţi şi Iaşi.
ATENȚIE!Dacă te-ai abonat plătind cu mandat poștal / virament bancar, prin Poștă sau la firme de abonamente, pentru a participa la promoție trebuie să trimiți talonul din revistă completat cu datele de livrare (nume, adresă) împreunăcu dovada plăţii la S.C. ADEVĂRUL HOLDING S.R.L. – Abonamente, Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr.21, sector 2, cod poştal 020331.
Pentru informatii şi reclamaţii abonamente:
E-mail:abonamente@adevarulholding.ro, tel.:031.860.33.24;031.860.30.85 (L-V între 9.00 şi 18.00).
Prezentare premiu
Conacul Polizu este un fost conac boieresc construit între anii 1870 -1878 de către Constantin Ghica-Deleni, în satul Maxut, comuna Deleni, judeţul Iaşi. Clădirea funcţionat pe parcursul anilor ca reşedinţa de vară a familiei şi a moştenitorilo ulteriori. Odată cu instaurarea regimului comunist, clădirea a deservit drept cazarmă de armată rusească şi apoi drept diverse forme de administrare comunistă. Din anul 2005 însă unitatea a intrat într-un amplu proces de reamenajare şi restaurare, cu ajutorul specialiştilor şi materialelor de construcţie de cea mai bună calitate. Conacul se află la 70 de km Iaşi şi la 40 de km de Botoşani.
Clădirea principală. În clădirea principală sunt date în procesul de cazare un număr de 7 camere-duble, de tip double sau twin. În aceste camere, la cerere se pot monta paturi extra, maxim unul per cameră. Camerele sunt decorate in stilul secolelor XVIII-XIX. La subsolul clădirii există o cramă, dotată cu spaţii de servire a mesei, spaţii de zi etc, cât şi o salină la care oaspeţii au acces gratuit.
Parcul şi împrejurimile. Parcul dendrologic este alcătuit din numeroase specii de arbori şi arbuşti:nuc, mesteacăn, brad, molid, castani, aluni etc. Livezile sunt alcătuite din cireşi, vişini şi meri. De asemenea, avem culturi de roşii, vinete, castraveţi, ceapă, usturoi şi multe alte legume proaspete. De asemenea, parcul este dotat şi cu o pistă de biciclete.
Mai multe informaţii despre Conacul Polizu puteţi afla accesând linkul urmator:www.conacpolizu.ro
CADOU, pentru toți abonații din perioada 20 iulie – 20 septembrie 2013, romanul Quo Vadis (2 volume)
Semnat Henryk Sienkiewicz, jurnalist şi scriitor polonez căruia i s-a decernat Premiul Nobel în 1905, „Quo vadis“ redă persecuţiile suferite de creştini în perioada lui Nero.
Acţiunea din „Quo vadis" se petrece în cadrul cetăţii Romei, iar titlul, devenit simbolic, este inspirat din întrebarea Sfântului Petru către Iisus Hristos, pe care-l întâlneşte când pleacă din Roma: „Quo vadis, Domine?" („Unde mergi, Doamne?)". O îmbinare de ficţiune şi adevăr istoric, romanul are la bază scrierea apocrifă „Faptele lui Petru". O iubire damnată Firul narativ, condus cu măiestrie de Sienkiewicz, urmăreşte iubirea dintre ofiţerul Marcus Vinicius şi tânăra creştină Ligia. Structurat pe mai multe planuri narative, „Quo vadis" foloseşte dragostea tumultuoasă dintre cei doi tineri - la sfatul apostolului Petru, Ligia îl va accepta pe Vinicius doar după ce acesta va deveni şi el creştin - pentru a reliefa conflictele umane şi religioase dintr-o lume scindată de diferenţe. O puternică încărcătură o are şi Nero, personaj care capătă la Sienkiewicz proporţii înfricoşătoare, pe fundalul Romei în flăcări, unde creştinii sunt prigoniţi. Memorabile sunt scenele crude cu creştini ucişi în public, sfâşiaţi de lei în arenă, sub ochii încântaţi ai spectatorilor. Cercul se închide cu o întâmplare emblematică: Ursus, apărătorul credincios al Ligiei, ucide cu mâinile goale, în arenă, un taur, iar mulţimea îi cere lui Nero să se îndure de creştini.
Regulamentul Campaniei de abonare20 iulie – 20 septembrie 2013!
Art.1. ORGANIZATOR
1.1. S.C. Adevarul Holding SRLsocietate in insolventa cu sediul social in Bucuresti, Soseaua Fabrica de Glucoza nr 21, parter, sector 2, iregistrata la Registrul Comertului sub nr.J40/14119/2006, C.UI. RO18990288, avand cont de virament nr. RO70BRDE441SV58305914410 deschis la BRD Decebal, Bucuresti, reprezentata legal prin Denisa Turcu, Administrator special, înregistrata ca operator în evidentele autoritatii nationale de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal, sub numarul 6363 organizeaza ”Campania de abonare 20 iulie – 20 septembrie 2013”, in revista Historia.
1.2. Campania se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse in prezentul regulament (denumit în cele ce urmeaza “Regulamentul”).
Termenii şi conditiile prezentului Regulament, aşa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toti participantii.
1.3. Organizatorii îşi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, aducând la cunoştinta publicului acest fapt.
Art.2. DURATA CAMPANIEI
”Campania de abonare 20 iulie – 20 septembrie 2013” se desfaşoara în perioada 20 iulie – 20 septembrie 2013.
Art 3. PREMIILE OFERITE
3.1. În cadrul campaniei vor fi oferite prin tragere la sorti:
Trei weekend-uri la Conacul Polizu – Maxut, fiecare weekend este valabil pentru 2 persoane şi include: cazare, masa, program vizitare Harlau. Valoarea unui weekend este de 2266.95 lei tva inclus.
Perioada in care se acorda weekendurile este: 01.10.2013 – 15.12.2013, perioade stabilite de comun acord cu partenerul care ofera premii, conacul Polizu Maxut.
Premiile din aceasta categorie se acorda numai persoanei câstigatoare şi nu sunt transmisibile.
În plus, fiecare abonat primește CADOU romanul Quo Vadis - Henryk Sienkiewic (2 volume).
Art. 4. MECANISM
4.1. Pentru a participa la campanie, cititorii participanti trebuie sa se aboneze la revista Historia, Historia special sau Historia + Historia Special, în perioada 20 iulie – 20 septembrie 2013. Înscrierea se face achitând contravaloarea abonamentului ales prin una din urmatoarele metode:
Plata online: Pentru a contracta abonamente cu plata online este nevoie de card de credit/debit VISA, MASTERCARD, VISA ELECTRON, MAESTRO valabil. Se alege varianta de abonament, cantitatea si data de început a abonamentului, apoi completeaza formularele cu datele de identificare în pagina web securizata. Abonamentele se pot contracta prin aceasta metoda la adresele:http://abonamente.adevarul.ro/9_historia sauhttp://abonamente.click.ro/9_historia
Plata prin mandat poştal sau ordin de plata: Se completeaza talonul de abonare de la adresele http://abonamente.adevarul.ro/9_historia sau http://abonamente.click.ro/9_historia sau din revista Historia aparitiile din iulie, august si septembrie și se trimite împreuna cu copia dupa dovada platii la S.C. ADEVARUL HOLDING S.R.L. – Abonamente, Bucureşti, Şos. Fabrica de Glucoză nr.21, sector 2, cod poştal 020331. Plata se face în în contul contul S.C. ADEVĂRUL HOLDING S.R.L., cod fiscal RO18990288, deschis la BRD Sucursala Decebal, nr. cont RO70 BRDE 441SV 5830 5914 410, folosind obligatoriu Talonul de Abonament.
Prin SMS: 2 SMS-uri cu textul HISTORIA la 7466 (6 EURO / SMS + TVA) – abonament pe 6 luni la Historia sau 2 SMS-uri la 7460 (10 EURO / SMS + TVA) pentru abonament pe 12 luni valabil din rețelele ORANGE, VODAFONE, COSMOTE.
Abonamentul la Historia include în pret transportul şi livrarea la adresa indicata de abonat. Prezentarea la plata se face pana la data de 20 ale lunii pentru ca livrarea abonamentului sa se faca incepand din luna urmatoare. Livrarea revistei se face începând cu primul numar de dupa data de 1 a lunii de catre firmele specializate în distributia de presa, la adresa indicata de abonat. Adresa de livrare poate fi modificata pe parcursul derularii abonamentului, la solicitarea abonatului. Abonamentele platite prin sistemul online pot fi livrate doar pe teritoriul României.
4.2. Nu se poate intra în campanie decât daca s-au îndeplinit etapele mentionate mai sus, în paragraful 4.1 . Ultima data de participare şi de contractare a unui abonament este 20.09.2013.
4.3. Extragerea se va face electronic din lista abonatilor cu abonamente încheiate pe perioada de desfaşurare a campaniei, in data de 25.09.2013, si va fi publicata pe siteul www.historia.ro si in revista Historia pe data de 15.10.2013.
4.5. Organizatorul îşi rezerva dreptul de a modifica, în caz de necesitate, data tragerii la sorti, cu notificare prealabila, pastrând numarul şi valoarea maxima a premiilor anuntate initial.
4.6. Dupa extragerea, în mod aleatoriu, a numelui participantilor şi verificarea îndeplinirii conditiilor de participare castigatorul va fi sunat si anuntat.
4.7. Data limita de revendicare a premiilor este 31.09.2013.
Art 5. ACORDAREA PREMIILOR
5.1 Câstigatorii vor fi contactati pentru anuntarea si confirmarea premiului, la datele de contact furnizate la incheierea abonamentului. Lista câştigatorilor va fi de asemenea publicata pe site-ul http://www.historia.ro.
5.2 In cazul in care nu au putut fi contactati, castigatorii pot suna pentru revendicarea premiilor la numarul de telefon 0372.130.241 de luni pâna vineri între orele 10:00 – 17:00. Data limita de revendicare a premiilor este 31.09.2013.
5.2. Pentru a intra în posesia premiului, câştigatorul trebuie să vină la sediul organizatorului cu actul de identiate CI/BI şi să semneze proces verbal pentru predarea-primirea premiului, iar pentru cei care sunt din alte localități să trimită copia de buletin (scan/poză).
5.3. Neprezentarea unui document de identitate si a dovezii platiiabonamentului va conduce în mod obligatoriu la neacordarea premiului.
5.4. Câştigatorii vor semna, pe lânga procesul verbal de primire a premiului, şi un acord cu organizatorul în care îşi pot exprima sau nu consimtamântul pentru ca fotografiile sau imaginea lor, sa fie/sa nu fie folosite de catre SC Adevarul Holding SRL, în scopuri publicistice şi/sau publicitare, de marketing, în diverse materiale tiparite (publicatii, etc ), audio, video (site-urile societatilor, etc).
5.5. Premiile se vor acorda la sediul organizatorului din şos. Fabrica de Glucoza nr. 21, sector 2, Bucureşti.
5.6. SC ADEVARUL HOLDING SRL nu-şi asuma raspunderea pentru orice reclamatie privind calitatea premiilor oferite, orice reclamatii fiind indreptate sau redirectionate catre furnizorul premiilor.
5.7. În cazul în care, pâna la data de 31.09.2013, câştigatorii publicati în revista sau pe site nu semneaza procesul verbal cu organizatorul, aceştia vor pierde premiul, premiile astfel neacordate nefacând obiectul unei noi trageri la sorti.
5.8. Nu se acorda contravaloarea in bani a premiului.
Art.6. REGULAMENTUL “Campanie de abonare 20 iulie – 20 septembrie 2013”
6.1. Regulamentul de participare/desfaşurare se afla în forma completa, pe siteul http://www.historia.ro. De asemenea, va putea fi consultat gratuit în întregime la sediul organizatorului specificat la art.1.
Art. 7. VALOAREA PREMIILOR / TAXE SI IMPOZITE
7.1. Valoarea premiilor este bruta.
7.2. Campania se desfaşoara în acord cu prevederile Codului Fiscal, aprobat prin Legea nr. 571 din 2003 actualizata. Impozitul pentru premiile în produse ce depaşesc valoarea de 600 ron net va fi suportat de catre Organizator. Impozitul pentru premiile în bani ce depaşesc valoarea de 600 ron net va fi suportat de catre Câştigator, acesta fiind retinut câştigatorului din suma câştigata. Nu sunt impozabile veniturile obtinute din premii în bani şi/sau în natura, sub valoarea sumei 600 lei, pentru fiecare premiu.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de alta natura în legatura cu aceste venituri sunt în sarcina exclusiva a câştigatorilor.
7.3.Organizatorii se obliga sa nu acorde contravaloarea în alte obiecte sau în bani a premiilor oferite la acesta campanie, acordând exclusiv premiul stabilit prin regulament, iar câştigatorii nu pot solicita modificarea parametrilor premiilor oferite.
ART. 8. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
8.1. Prin participarea la “Campanie de abonare 20 iulie – 20 septembrie 2013”participantii pot fi/nu pot fi de acord ca datele lor personale sa intre în baza de date a organizatorului, acestea putând fi folosite pentru activitatile de marketing ale acestuia.
8.2. Organizatorii se obligă ca datele personale transmise de participanţi să nu fie difuzate către terţi sau în străinătate, cu exceptia persoanelor implicate în organizarea loteriei sau a operatorului de marketing direct al Organizatorului.
8.3. Datele personale prelucrate vor fi nume, prenume, adresa din actul de identitate, număr de telefon, email.
8.4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a anunţa public numele participanţilor câştigători şi premiile câştigate, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
8.5. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale, în conformitate cu prevederile Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date precum şi ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.
8.6. De asemenea, organizatorul informeaza participanţii că beneficiază de drepturile prevazute de art. 12-18 din Legea 677/2001, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul de intervenţie asupra datelor şi dreptul de opoziţie etc. pe care le pot exercita printr-o cerere scrisă adresată către ADEVĂRUL HOLDING SRL.
8.7. În contextul celor mai sus menţionate, drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal sunt:
8.7.1 Dreptul de acces la date
8.7.1.1.Orice persoana vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.
8.7.1.2.Operatorul este obligat, în situaţia în care prelucrează date cu caracter personal care privesc solicitantul, să comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a. informaţii referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere şi destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;
b. comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrării, precum şi a oricărei informaţii disponibile cu privire la originea datelor;
c. informaţii asupra principiilor de funcţionare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectivă;
d. informaţii privind existenţa dreptului de intervenţie asupra datelor şi a dreptului de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
e. informaţii asupra posibilitătii de a consulta registrul de evidentă a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a inainta plângere către autoritatea de supraveghere, precum şi de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
8.7.1.3.Persoana vizată poate solicita de la operator informatiile de mai Sus printr-o cerere intocmită în formă scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arata dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumita adresă, care poate fi şi de postă electronică, sau printr-un serviciu de corespondenţă care să asigure că predarea i se va face numai personal.
8.7.1.4.Operatorul este obligat să comunice informaţiile solicitate în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
8.7.2. Dreptul de intervenţie asupra datelor
8.7.2.1.Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit:
a. dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, in special a datelor incomplete sau inexacte;
b. dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi;
c. notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele a oricarei operaţiuni efectuate conform lit. a. sau b., dacă aceasta notificare nu se dovedeşte imposibilă sau nu presupune un efort disproportionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat.
8.7.2.2.Pentru exercitarea acestui drept, persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arata dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumita adresă, care poate fi şi de postă electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
8.7.2.3.Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului de a i se comunica informaţiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).
8.7.3. Dreptul de opoziţie
8.7.3.1.Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvaluite unor terţi într-un asemenea scop.
8.7.3.2.În vederea exercitării drepturilor prevăzute mai sus, persoana vizata va inainta operatorului o cerere intocmită în formă scrisă, datată şi semnată. În cerere, solicitantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumita adresă, care poate fi si de posta electronică, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
8.7.3.3.Operatorul este obligat să comunice persoanei vizate măsurile luate, precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului de a i se comunica informaţiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).
8.7.4. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
8.7.4.1. Orice persoană are dreptul de a cere si de a obţine:
a. retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privinţa sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalitaţii sale, precum competent profesională, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte;
b. reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinţa sa, care o afectează în mod semnificativ,
c. dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întruneşte condiţiile prevazute la lit. a).
8.7.4.2. Respectându-se celelalte garanţii prevăzute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a. decizia este luată în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu condiţia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului introdusă de persoana vizată să fi fost satisfacută sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-şi susţine punctul de vedere, să garanteze apararea propriului interes legitim;
b. decizia este autorizată de o lege care precizează măsurile ce garantează apărarea interesului legitim al persoanei vizate.
8.7.5. Dreptul de a se adresa justiţiei
8.7.5.1.Fără a se aduce atingere posibilităţii de a se adresa cu plângere autorităţii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricaror drepturi garantate de prezenta lege care le-au fost încalcate.
8.7.5.2.Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanţei competente pentru repararea acestuia.
8.7.5.3.Instanţa competentă este cea în a cărei rază teritorială domiciliază reclamantul. Cererea de chemare in judecată este scutită de taxa de timbru.
8.7.6. Dreptul de a înainta plângere către autoritatea de supraveghere, însituatia în care consideră că datele sale nu au fost prelucrate conform legii.
8.7.6.1.Plângerea se poate face direct sau prin reprezentant. Plângerea către autoritatea de supraveghere nu poate fi înaintată dacă o cerere in justiţie, având acelaşi obiect şi aceleaşi părţi, a fost introdusă anterior.
8.7.6.2.De asemenea câştigătorii au opţiunea de a-şi exprima printr-un acord scris consimtământul expres şi neechivoc ca imaginea lor – numele, fotografia – să fie/sa nu fie facută publică şi să fie/să nu fie folosită de organizator în diverse materiale tiparite, audio, video pentru promovarea campaniei.
8.8. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in conformitate cu Dispoziţiile Legii 677/2001 înregistrată sub 6363 la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
8.9. Prin participarea, jucătorii acceptă prevederile prezentului Regulament.
Art. 9. DREPTUL LA PARTICIPARE – Participanţi minori şi persoane lipsite de capacitate juridică
9.1. În cazul în care câştigătorul unuia dintre premii este minor (cu vârsta sub 18 ani), acesta va fi îndreptăţit să intre în posesia premiului doar cu acordul scris al părinţilor sau al tutorelui sau legal, iar în cazul în care câstigatorul unuia dintre premii este incapabil de drept (ca urmare a unei alte situaţii decât neîmplinirea vârstei de 18 ani), acesta va fi îndreptăţit să intre în posesia premiului numai cu acordul scris al tutorelui său legal.
9.2. Părintele sau tutorele va semna o declaraţie prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere, decurgând din acordarea premiului respectiv, precum şi de plata oricăror daune sau pretenţii de orice natură legate de premiul respectiv şi de participarea minorului la prezenta campanie.
9.3. Angajaţii trustului de presă Adevărul Holding, cei societăţilor, Adevărul Shop S.R.L., Cărţile Adevărul S.R.L., East Europe Media Distribution S.R.L., Foto Adevărul S.R.L, Garamond Tipografie S.R.L, Images & More S.R.L., Media Promovalores SRL, Mediatim S.R.L., News & More S.R.L., Platform Events & Communication S.R.L., Premium News S.R.L., Radio City FM Bucureşti S.R.L., Red Digital Media S.R.L., Satiricon S.R.L., Shift 2 Digital S.R.L., Standard Press Distribution S.R.L., Tetatet S.R.L., Tipomedia Prod S.R.L., , West Tipo International S.R.L, soţul/soţia, rudele şi afinii de gradul I până la gradul IV inclusiv ale acestora, precum şi distribuitorii de presă autorizaţi nu pot participa la acestă campanie.
9.4. Nu vor fi considerate ca participări valide:
a. SMS trimise în afara perioadei de campanie;
b. SMS care conţin alte date decît cuvîntul cheie cerut, şi care sunt respinse din această cauză de aplicatia de management a SMS-urilor.
c. SMS care conţin mesaje cu caracter obscen sau injurios;
d. alte situaţii stabilite de către organizator.
Art. 10. ÎNCETAREA CAMPANIEI
10.1. Prezenta campanie poate înceta în următoarele cazuri:
a. în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie caz de forţă majoră, conform legislaţiei în vigoare,
b. printr-o decizie a organizatorilor, dar nu înainte de a anunţa publicul prin intermediul site-uluiwww.historia.ro
c. în cazul schimbării cadrului legislativ, astfel încât organizarea şi desfăşurarea campaniei cu caracter promoţional să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.
Art.11. LITIGII
11.1. Eventualele reclamaţii legate de desfăşurarea campaniei vor fi făcute pe adresa organizatorului: Bucureşti, str. Fabrica de Glucoză nr. 21, sector 2, Bucureşti până la data de 01 februarie 2014 sau la numărul de telefon 0372.130.241. Reclamaţiile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.
11.2. Eventualele litigii apărute între organizatori şi participanţii la prezenta campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.
Art. 12. ALTE PREVEDERI
12.1. Prin participarea, jucatorii accepta prevederile prezentului Regulament. Pentru a cere alte detalii sunati la numarul de telefon 0372.130.241, tarif normal.
12.2. Orice modificare a prezentului regulament se va face prin act aditional scris şi va fi anuntata pe site-urile http://www.historia.ro.