Cum să organizezi o petrecere de Crăciun perfectă pentru angajați? Alegerea locației, meniul și spectacolul
Sărbătoarea Crăciunului este aproape și cele mai multe dintre companiile din țară se pregătesc să ofere angajaților o petrecere prin care să marcheze totodată și sfârșitul unui an plin de succese. Aceasta este o modalitate de a arăta aprecierea față de eforturile pe care întreaga echipă le depune în fiecare an. Micile companii aleg fie să le ofere angajaților o masă în oraș, fie o petrecere chiar la sediul firme, în timp ce marii angajatori își desfășoară petrecerile în locații somptuoase sau chiar pe stadioane. Ceea ce o bună parte dintre manageri scapă din vedere este faptul că petrecerile de Crăciun sunt o modalitate excelentă de a suda nu doar relațiile din cadrul echipei, ci și pentru a întări loialitatea față de companie. Scopul principal al unui astfel de eveniment este ca angajatul să simtă că eforturile sale sunt cu adevărat apreciate.
Tocmai de aceea, alegerea locației în care va avea loc evenimentul este extrem de importantă. Pentru companiile care doresc să își facă echipa să se simtă cu adevarat apreciată, Le Chateau își deschide larg porțile și, an de an, în luna decembrie, îmbracă haine de sărbătoare. O locație atât de elegantă precum Castelul din Inima Orașului oferă o serie largă de avantaje pentru invitații la petrecerile de Crăciun. Datorită arhitecturii elegante și a decorului luxos, foarte puțini sunt cei care pot refuza participarea la o petrecere organizată aici.
Cu siguranță fiecare angajator știe că nu toți angajații sunt dispuși să ia parte la astfel de evenimente în preajma sărbătorilor însă cu cât locația va fi mai tentantă, cu atât va crește numărul participanților și, implicit, se va atinge astfel scopul de a consolida relațiile profesionale. Mai mult de atât, Sala Principală a Castelului poate gazdui sute de invitați care vor avea la dispoziție nu doar acest spațiu, ci și zona de relaxare și terasa din fața Le Chateau. Astfel, oaspeții se pot simți în largul lor și vor avea mai multe ocazii de socializare. În același timp, dacă angajatorii doresc să ofere un cadou muzical celor prezenți la petrecerea de Crăciun, una dintre cele mai originale și mai atractive sugestii ar fi contractarea unei formații muzicale în armonie cu preferințele participanților astfel încât să încingă atmosfera de petrecere de pe impunătoarea scenă a Le Chateau. Un alt element care va garanta succesul unei petreceri de Crăciun desfașurate în Castelul din Inima Capitalei este mâncarea.
Pregătite în casă, cu atenție și pasiune de către Chef Iulian Olaru și echipa sa, toate preparatele servite oaspeților Le Chateau sunt mici bijuterii gastronomice care vor încanta angajații companiei dumneavoastră cu arome și gusturi inedite, atât din bucătăria internațională, cât și din cea tradițională, într-o interpretare modernă și elegantă. Fie că vorbim despre o “călătorie în jurul pământului” printre cele mai apreciate bucătării ale lumii sau despre un bufet rapid autentic românesc, Chef Olaru promite o experiență culinară de excepție ce poartă marca inconfundabilă a stilului Le Chateau.
Dincolo de aceste aspecte, există câteva reguli de aur ce trebuie respectate în organizarea unei petreceri de Crăciun pentru angajați.
Pentru mai multe informații despre petrecerile de Crăciun la Castelul din Inima Capitalei, accesați http://www.le-chateau.ro/petrecere-craciun-corporate/