image

Marketingul înainte și după era social media

Social media marketing, unul dintre cei mai importanți piloni ai marketingului digital, s-a schimbat radical în ultimii 15 ani, în special pentru că tehnologia a explodat în același interval de timp. Dacă te întorci în 2001, nu te-ai fi gândit niciodată să te lipsești de un smartphone și cu siguranță de serialul tău preferat pe Netflix.

Ce reprezintă social media marketing

Astăzi, social media marketing este necesitatea canalelor și platformelor de a te conecta cu publicul țintă pentru a-ți dezvolta brandul, a spori vânzările și a conduce traficul pe site-ul web. Aceasta include publicarea și postarea de conținut excelent, creativ și inovator pe canalele și profilurile de social media, înțelegerea și implicarea adepților, analiza rezultatelor și difuzarea de anunțuri pe rețelele sociale.

Care este rolul marketingului în social media

Social media marketing este legat în principal de postare și publicare. Întreprinderile și mărcile își împărtășeau și își recunoșteau conținutul pe rețelele de socializare pentru a crea trafic la distanță către site-urile lor web și, în cele din urmă, vânzări. Dar social media a crescut cu mult dincolo de a fi doar un loc și o secțiune pentru a difuza conținut.

În prezent, întreprinderile beneficiază de o strategie social media într-o multitudine de moduri variate.

Ea te poate aduce mai aproape de clienții tăi. Ceea ce contează sunt conversiile. În lumea inter-conectată de astăzi, fiecare companie are nevoie de o strategie social media și campanii de comunicare care să transmită mesajul tău în cel mai eficient și rapid mod! 

De ce Social Media este un instrument de marketing esențial pentru afaceri

Puterea social media este imensă într-o lume în care a devenit o parte esențială a vieții noastre de zi cu zi, iar companiile nu se tem să exploreze avantajele pe care le oferă această minune tehnologică. În ultima vreme, întreprinderile și-au mărit bugetul de marketing prin social media. Cheltuielile cu reclamele tipărite și cele de televiziune au fost transferate către publicitatea digitală. În afară de scopurile publicitare, companiile folosesc acum social media pentru o mulțime de alte utilizări, iar unul dintre cele mai cruciale lucruri de care beneficiază întreprinderile de pe urma social media este puterea uluitoare a datelor.

Prin intermediul anunțurilor din social media, datele sunt disponibile din abundență. În loc să facă doar presupuneri cu privire la ce le-ar plăcea clienților sau de ce ar dori să cumpere un produs, companiile ar putea obține cu ușurință analize cu privire la ceea ce caută clienții lor, ce i-a determinat să facă achiziția finală, cum au avut succes sau nu reclamele lor și așa mai departe. Această abordare autentică a marketingului permite întreprinderilor să își vizeze publicul în mod specific și să vândă produse sau servicii pe care clienții lor le-ar dori.

Atunci când afacerea crește în popularitate prin publicitate inteligentă, atragerea de noi clienți devine mult mai ușoară. 

Totuși, serviciile pentru clienți nu au fost atât de ușoare în trecut. Aceștia trebuiau să scrie e-mailuri lungi, să încerce să ajungă la liniile telefonice de asistență pentru clienți sau să trimită formulare de la care s-ar putea să nu primească niciodată răspuns. 

Toate aceste probleme au fost înlăturate și au fost înlocuite în prezent cu o soluție simplă – strategii performante de social media!