Promovarea turistică a României în anii interbelici
Claudiu Al. Vitanos aduce în atenţia publicului un subiect inedit, aproape necunoscut, ceea ce face ca această lucrare să fie încă şi mai interesantă. Secolul XX a fost secolul dezvoltării turismului şi, implicit, al politicilor de promovare a imaginii naţionale pe plan extern.
Cartea lui Vitanos surprinde procesul de modernizare a României în perioada interbelică şi modul în care acesta a contribuit la construirea unei imagini naţionale menite să-i atragă pe străini pe meleagurile autohtone. Lucrarea ne aduce faţă în faţă cu imaginea României interbelice aşa cum a fost ea conturată la nivel central şi promovată prin intermediul turismului, târgurilor şi expoziţiilor universale, văzute ca instrumente de prezentare şi mai ales de validare a identităţii naţionale.
Imaginea României prin turism, târguri şi expoziţii universale, în perioada interbelică
Autor:Claudiu Alexandru Vitanos
Editura Mica Valahie:Număr pagini:335;Preţ:40.33 lei