Un nou câştigător al concursului 30 de ani de Discovery
Pe 17 iunie, Discovery a sărbătorit 30 de ani de când vizionarul John Hendricks a înființat compania, în 1985. Cu această ocazie, Discovery a lansat un concurs, dar şi o aplicaţie pe Facebook, denumită Curiosity App care va răspunde curiozităţilor românilor.Mai multe detalii aici.
Căștigătorul conscursului organizat de Discovery este Cobileanschi Stan, care a dat cel mai interesant, curios și curajos la întrebarea:„Cum ajung să se termine războaiele?"Iată răspunsul lui:«Războaiele se termină cu o pauza înainte de următorul război»
Căştigătorul va fi premiat de Discovery prin privilegiul de a fi prezent pe harta curiozității Discovery. De asemenea, va primi “materiale” dedicate pentru Facebook (un cover photo și un profile picture de “Curiosul curioșilor în categoria Istorie și considerația celei mai reputate comunități de curioși din lume-Discovery.
În ultimii 30 de ani, Discovery a fost un pionier în industria de media:Discovery a fost prima companie media care a lansat canale HD și în format 3D. Tot Discovery a fost primul canal de programe non-ficțiune care s-a lansat la nivel internațional, în 1989, punând conținutul său unic la dispoziția telespectatorilor din Europa și din întreaga lume.
La ora actuală, există mult mai multe opțiuni de canale factuale decât în urmă cu 30 de ani, însă Discovery continuă să fie liderul absolut în topul preferințelor telespectatorilor, atât în Statele Unite, cât și pe majoritatea piețelor internaționale, oferind un conținut care captivează, inspiră și are întotdeauna relevanță pentru public. În prezent, portofoliul Discovery este alcătuit din canale foarte îndrăgite, precum Animal Planet, TLC, IDx și Eurosport – liderul pan-european în conținut sportiv.