Petrecerea de Crăciun pentru echipa ta

Autor: advertorial

O noapte cu momente memorabile este un mod excelent de a spune “mulțumesc” echipei tale pentru obiectivele realizate, pentru toată munca și efortul depuse în cursul anului dar și un prilej de a sărbători, de a socializa și de a consolida echipa.

Pentru petrecerea de Crăciun a companiei tale, Jubile The Ballroomîți pune la dispozițieoferte personalizate, în funcție de nevoile. În funcție de structură și concept, acestea pornesc de la 25 euro / persoană, pentru Meniu All Inclusive. Spațiile restaurantelor, saloanelor de evenimente și pub-urilor, amplasate în zonele cheie ale Bucureștiului-Floreasca, Decebal, Pipera și Centrul Istoric– sunt pregatite să găzduiască petreceri restrânse, începând de la 30 de persoane sau evenimente grandioase, de până la 500 de persoane. Asigurăm locația pentru eveniment, cateringul și băuturile, sunetul, luminile, foto-video, dar și o echipa de entertainment care să transforme evenimentul tău într-o petrecere 100% tematică.

De la concepte actuale precum Selfie Christmas, la unele îndrăznețe precum 50 Shades of Grey Christmas, de la tematici clasice Venetian Christmas Partysau Oscar Night Christmas Party, la unele interactive-Star Wars Christmassau Casino Christmas Partyși până la un Crăciun Tradițional Românesccu mâncare servită în vesela de lut, sarmale fierte la ceaun pe pirostrii și proțap în aer liber.

Cu o experiență de peste 7 ani în domeniul horeca și în calitate de Furnizor Oficial al Casei Regale a României, Jubile The Ballrooma ridicat întodeauna standardele, reușind cu succes îmbinarea respectării unui înalt grad de rafinament al serviciilor cu desfășurarea oricărui angajament într-un mod eficient și productiv.

Succesul constă în detalii, de aceea la Jubile The Ballroom ai la dispoziție oamenii potriviți pentru a-ți dezvolta ideile și a le pune in practică, o echipă gata să preîntâmpine orice problemă sau dorință, pentru ca tu să te bucuri de fiecare clipă a serii, să simți spiritul sărbătorilor, să ai o seară relaxantă și să te bucuri împreună cu echipa ta.

Așa cum toate întâlnirile memorabile încep cu o poveste bună, ele prind viață în primul rând datorită ție, iar apoi datorită organizării, împreună cu locația și cateringul.

Trăiește și tu experința Jubile The Ballroom!

Afla mai multe pe http://www.jubile.ro/corporate/ .

 

Mai multe